شب سرد پاییز

از دیروز که  رفته بودم خرید دیگه بیرون نرفتم، پاهام خشک شده بود از بس که روی صندلی خشک  نشستم و برای پروژم مطالعه کردم .  رفتم یه کم تو محوطه قدم زدم هوا خیلی سرد شده، نتوستم زیاد بمونم امشب درجه هوا رو ۴  بود.  

دوباره اومدم پیش دوست همیشگیم اینترنت و دوباره از نو.....

 تهران که بودم دراز می کشیدم رو کاناپه و با  گوشیم بازی می کردم هی پیام هامو چک می کردم و گاهی هم از جوک ها می خندیدم اما اینجا کسی برات جوک نمی فرسته و نه پیام تبلیغاتی و یا تبریک تولد  شخصیتی.... 

 دلم که می گیره میرم سرکمد گوشی خاموشم رو ورمی دارم و به یاد اون روزها نگاهش می کنم . 

راستی این موجود دوپا عجب موجودی است هیچ گاه راضی نمی شه و همیشه انگار چیزی تو گذشته ش جا گذاشته.... 

 

من حس می کنم چیزی رو تو گذشتم جا گذاشته م چیزی که رهایم نمی کنه....

نظرات 1 + ارسال نظر
شوالیه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ http://shovaliye65.blogfa.com

این موجود دو پا هیچ کاه راضی نمیشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد