سوسک

باز من دیشب خواب سوسک دیدم اون هم یه سوسکی که توی  یخچال بود . در یخچال را باز کردم و درست روی همان ظرفی  قرار داشت که من می خواستم بردارم و من  هم جیق زدم و عقب اومدم و ترس این و داشتم که دوباره برگرده تویخچال. این هم تعبیری که از نت پیدا کردم.

 

سوسک‌ در خواب‌، نمایانگر نیازتان‌ به‌ پاکسازی‌ و نوسازی‌ وجودتان‌ به‌ لحاظ عاطفی‌ و روانی‌ است‌.یعنی‌ بایستی‌ جنبه‌ها و ابعاد مهم‌ زندگی‌تان‌ را مورد تجدید نظر و بررسی‌ مجدد قرار دهید. دیدن‌ یا گاهی‌ حتی‌ اندیشیدن‌ به‌ سوسک‌ باعث‌می‌شود که‌ شخص‌ احساس‌ چندش‌ و اشمئزاز پیداکند. هنگامی‌ که‌ خواب‌ این‌ موجودات‌ کریه‌ و خوفناک‌را می‌بینید، ممکن‌ است‌ ضمیر ناخودآگاهتان‌ در حال‌اشاره‌ به‌ این‌ حقیقت‌ باشد که‌ بیننده‌ خواب‌ باید یک‌بخش‌ مهم‌ و اساسی‌ از زندگیش‌ را بازنگری‌ کرده‌ ومورد ارزیابی‌ مجدد قرار دهد. سوسک‌ها گروهی‌زندگی‌ می‌کنند، بنابراین‌ آن‌ بخش‌های‌ زندگی‌ که‌نیازمند پاکسازی‌ و نوسازی‌ هستند، می‌توانند عمیق‌و گسترده‌ باشند. جنبه‌ منفی‌ یا عامل‌ کثیفی‌ و آلودگی‌که‌ توسط سوسک‌ها در خواب‌ نمایان‌ می‌شود، به‌احتمال‌ زیاد شدیدا زندگی‌ تان‌ را تحت‌ تأثیر قرارمی‌دهد. بنابراین‌، شاید این‌ خواب‌ به‌ منزله‌ هشداری‌برای‌ پاکسازی‌ خویشتن‌ درونی‌، عاطفی‌ (احساسی‌) وروانی‌ شما باشد. (لازم‌ است‌ که‌ انگیزه‌های‌ خودتان‌ رابه‌ دقت‌ بررسی‌ نمایید!) جالب‌ این‌ که‌ سوسک‌هامی‌توانند در خواب‌ در ارتباط با غذا و ناپاکی‌ باشند،پس‌ هرگز ظرف‌های‌ نشسته‌ را برای‌ فردا در ظرفشویی‌رها نکنید!