قبرستان و قتل

خواب قبرستان و قتل

مدتی بود خواب های وحشتناک نمی دیدم اما دیشب باز یه خوابی دیدم که  تمام امروز  ذهنمو مشغول کرده بود ، هر چی هی به خودم می گفتم هوا یه این خوبی آسمون به این قشنگی بابا بی خیال اما نشد که.

 خواب دیدم  از کنار خیابان  و یا شاید  جاده بیرون از شهر به سمت یه قبرستون می رم تا نزدیکی قبرها رفتم و بعد  دوباره برگشتم و به خودم گفتم قبرستون چقدر به ما نزدیکه با پای پیاده هم هر وقت دلمون بخواد می تونیم بریم . بقیه خوابم هم یادم رفت  یا شاید هم یه جوریه که نمیشه  نوشت یعنی نمی تونم توصیف کنم آخه خیلی قاطی پاطی بود .

 اما بعد از اینکه یه تنفس به قول مجریان صدای آمریکا گرفتم خواب دیدم که من تویه اتاق که متعلق به خودم است نشستم  و سه نفر هم اونجا بودند  که  با هم درگیر شدند و یکی از اونا کشته شد بعد هم من ماندم و یه مقتول اون دوتا قاتل هم رفتند، داشتم فکر می کردم چه جوری بی گناهیمو ثابت کنم، به پلیس  واقعیتو بگم و یا اینکه دروغ بگم،  اما جسد مانده  تو خونه رو چی کار کنم. بهر حال ازاتاق اومدم بیرون و درو قفل کردم  و تا الان اونجا نرفتم تو همین افکار بودم که بیدار شدم لابد تا امشب که  برم بخوابم  جسد گندیده و بوش دراومده .

خدایش ببینید امام صادق و رفیقش ابن سیرین چی در مورد خوابم  نوشته :

محمدبن سیرین گوید: دیدن گورستان در خوبا، دلیل صحبت است با جاهلان که دین و دنیای ایشان به فساد بود. ابراهیم کرمانی گوید: اگر دید گورستان را زیارت می کرد، دلیل که اهل زندان را دلداری کند. جابرمغربی گوید: اگر در گورستان می رفت، دلیل که درویش شود. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن گورستان بر سه وجه است. اول: غم. دوم: زندان. سوم: محنت

 من که کاری به این تعبیر ندارم .

یه تعبیر دیگه :

قبرستان

1ـ اگر خواب ببینید در قبرستانی زیبا و سرسبز هستید ، دلالت بر آن دارد که اخبار سلامت کسی را می شنوید که بکلی از زنده ماندنش قطع امید کرده بودید ، و مالک زمینهایی که دیگران اشتباهاً آنها را اشغال کرده بودند ، خواهید شد .

2ـ دیدن قبرستانی متروک و پر از بوته های خار ، دلالت بر آن دارد که عمر طولانی خواهید کرد و مرگِ تمام عزیزان خود را خواهید دید ، فردی بیگانه از شما مراقبت خواهد کرد .

3ـ اگر افراد جوان خواب ببینند از خیابانهای قبرستانی که سکوت مرگبار فضایش را احاطه کرده است ، عبور می کند ، دلالت بر آن دارد که با محبت و عشق دوستان خود مواجه می شوند .

البته من   قسمت هایی رو که شامل من  نمیشد حذف کردم

اما تعبیر  خواب دومی از نت :

3ـ دیدن فردی قاتل در خواب ، هشداری است . مراقب دشمنان خود باشید تا صدمه ای به شما نرسانند ...

باشه سعی می کنم مواظب خودم باشم