ماهی

دیشب خواب دیدم کنار یه دریای عمیق هستیم. فکر می کنم همه اعضای خانواده ام هم بودند. پا گذاشته بودم تو آب. کنار دریا پر شده بود از ماهی های بزرگ . یه ماهی بزرگ رو گرفتم شکل ماهی هم یادمه، دختر عموم هم زد تو سرش که  بمیره . بعد دادش به من .  من هم یه جورایی نارحت شده بودم هم دلم برای ماهی می سوخت هم خوشحال بودم  که ماهی گرفتم . خوابم طولانی  بود اما بیدار که شدم از یادم رفت.......

 تعبیر:

1ـ دیدن ماهی در آب زلال و پاکیزه رودخانه ، در خواب ، علامت آن است که اشخاص قدرتمند و ثروتمند شما را مورد محبت و لطف خود قرار می دهند .

2ـ دیدن ماهی مرده در خواب ، نشانة آن است که در اثر اتفاق درد آوری ثروت و قدرت خود را از دست می دهید . 

3ـ اگر دختری خواب ماهی ببیند ، نشانة آن است که همسری زیبا و با استعداد به دست خواهد آورد .

4ـ اگر خواب ببینید گربه ماهی صید می کنید ، نشانة آن است که نقشه های دشمنان شما را پریشان می کند ، اما حضور ذهن و اقبال به شما کمک می کند تا از دام آنها بگریزید .

5ـ اگر در خواب برای گرفتن ماهی به آب بزنید ، نشانة آن است که با توانایی و شهامت ثروتی به دست می آورید . 

6ـ خواب ماهیگیری ، نشانة کسب قدرت و علم اقتصاد است . اما اگر در هنگام ماهیگیری چیزی صید نکنید ، نشانة آن است که تلاشهای شما برای یافتن افتخار و ثروت بی حاصل است .

7ـ خوردن ماهی در خواب ، علامت روابط دوستانه و پایدار است .