برای آوین ،


  
می دونم اینقد کوچلویی که حتی هیچ تصوری از دنیا نداری چه برسه به این که نوشته های من رو درک کنی، اما من برای دل خود می نویسم برای دل گرفتگی های خودم که حالا با اومدن تو به کمی اروم شده. روزی آنقد بزرگ می شوی، آنقدر بزرگ، که این نوشته رو بخونی آرزو می کنم دنیا به خاطر قدم ها ی شیرین تو و تمام دل ها وچشم های پاک کوچولوهایی که این روزها دنیا می یان و یا دنیا اومدن، کمی ارومتر شه و مردمانش اندکی مهربانتر و ساده تر،فقط کمی مهربانتر و بی ریاتر، تا دیگر دلمان نلرزد وقتی خواستیم آمدن کسی رو به این دنیای پر از نامهربانی و دروغ ، شاد باش بگوییم.
آوین ، نازنین کوچولو به دنیا خوش اومدی اقامت خوشی رو باعشق و آرامشی که در اسمت جاریست ،برات آرزو می کنم
نظرات 2 + ارسال نظر
شوالیه یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ http://shovaliye65.blogfa.com

عکسا باز نمیشه !!! اوین بچه اته ؟


امیدوارم همیشه تنش سالم باشه

مرسی دوست عزیز از کامنت ها قشنگت. نه اوین برادر زاده م هست

حوا جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

عکسا باز نمیشه ....خدا حفظش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد