خاطره

نمی دونم چرا امشب باز یاد تو افتاد دلم ! 

 بعضی ها را به زور فراموش می کنی ، بعضی ها به زور هم فراموش نمی شوند ،بعضی هم بی  انکه بخواهی از یاد می روند . 

 من ترا از یاد نبردم!؟ تو چی ؟ هنوز مرا یاد داری؟ چشمایم را چی به یاد می آوری ؟  چشمهایی که می خندید ؟ اشک هایی که  هیچ وقت ندیدی  یاد داری؟ 

دلی که برایت می تپید؟  

 جای من پیش تو خالیه؟  نه

  

 دلم برای بعضی روزها تنگ شده روزهایی که شاید می شد جور دیگری ساخت شاید هم باید همون جور می بود. طبیعی طبیعی

 

به زور مرا فراموش کردی میشه بگی چه جوری ؟ من هر کاری کردم نشد.     

می خواهم رد بعضی ها را از دلم پاک کنم  .

 

چه جوریه که می گن دل به دل راه داره ؟ تو هم به این معتقدی؟ 

کی گفته  اینو؟ می دونی تو  

نظرات 3 + ارسال نظر
. جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ق.ظ http://3aban.blogsky.com

سلام.

آخ که لعنت به خاطرات.

جز تائید محض ٫ حرفی نمیتونم بزنم در مورد این نوشتت.

حسین جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ق.ظ http://www.roya-hosein.mihanblog.com

سلام گل من
راستش رو بخوای منم،معتقد نیستم به این جمله .
دلیل ِ من اینه که یکی رو دوست دارم و دائم بهش فکر می کنم امّا اون به من اصلاً فکر نمی کنه فقط خودش ِ با درس خوندش.
وبلاگت با این منظره خیلی قشنگ شده وهمچنین آهنگ که به سادگی نمیشه ازش گذشت.
امیدوارم تو زندگیت رنگ غم رو هیچ وقت نبینی و گل لبخند هیچ وقت از روی لبات پرپر نشه.

شوالیه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://shovaliye65.blogfa.com

غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد
دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد