حس آرامش

  دوستی گفت: این تنهایی بهای احساس رضایت از زندگیست، حس  آرامش،  چیزی که من الان حسش می‌کنم . اگرچه  تو ایران دلتنگ نبودم ؛ اما حس راکد بودن، ایستایی  و تکرار روزهایی که هر صبح وبعد ازظهرش از بر بودی، آزارت میداد.

دارم کم کم عادت می‌کنم، عادت به این که بهای این حس آرامش رو بپردازم، بهایی که  چندان کم هم نیست؛ اما من به پایان راه می‌‌اندیشم، پایان راهی‌ که برایم روشن است.

می‌تونم بگم از وقتی‌ که اومدم  اینجا زندگیم ریتم آرومی پیدا کرده ، هر کاری رو بخوام انجام بدم به راحتی‌ انجام می‌شه ،  بر خلاف ایران  به هزار دره بسته روبرو نمیشی‌ .

دیروز اولین سمینار دکترامو دادم ، قبلش کلی‌ دلهره داشتم، اما همون حس آرامش باعث شد که این دلهره هم از بین بره ،با خیال راحت سمینار دادم، اون هم بین دانشجوها و استادی که مطمئنم خیلی‌ بیشتر از من میدونند.  

 این جا یه  اصلی‌ وجود داره، اصل  همراهی،همدلی ‌و کمک، چیزی که من تو این مدت حسش کردم،استادی مهربون که بیشتر از  آنچه خطاها و نقطه ضعف هات و ببینه به خوبی‌‌ها و توانمندی‌هات  فکر می‌کنه و رو همون‌ها تمرکز می‌کنه، همینه که شوق رفتن رو درت زیاد می‌کنه.

دیروز اگر همه یه بار تشویق شدند، من ۲ بار تشویق شدم ، شاید استاد ‌خواست  اعتماد به نفس وشوقمو  زیاد کنه، به هر حال فعلا همه چی‌ خوبه و همین حس آرامش دلتنگی هامو کم کرده . 

 

شاید برای قضاون کردن خیلی زود باشه  ولی این داوری در حد همون قد تجربه ای بود که من تو این مدت داشتم.

 به قول دوستم  دلتنگی و دوری ما بهای احساس رضایت و آرامشی  است که  حسش می کنیم و من آماده شدم برای پرداختن این بها.

نظرات 5 + ارسال نظر
ehsan جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.mihanchat.com

behtarin chat room irani [???]

www.mihanchat.com

پرستوی مهاجر جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://oyamaa.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
اومدم .بلاگت تا دعوتت کنم بیای تو وبلاگ من.من فیلم های جدید هالیوودی گذاشتم با لینک مستقیم.
راستی یه مسنجر باحالم گذاشتم که حرف نداره فقط و فقط مخصوص ایرانی های گله.پس حتما یه سری
بهم بزنیااااا
منتظرتم نظر هم بدی که دیگه خیلی ماهی

سیما شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://zakhmiezaman.wordpress.com

آرامش به بهای دلتنگی؟ تو از لحظه ای که عزم رفتن کردی آروم شدی. یادت نیست؟ تو به اشتیاق رفتن؛ روزها رو گذروندی. دلتنگی فقط یک غبار نازک هست روی آینه شفاف زندگیت که با رنگین کمان آزادی هاشور خورده. دلتنگی هات رو از صفحه شفاف دلت پاک کن و نفس بکش همانطور که همیشه دلت میخواست....

نیک عهد چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.nikahd.com

درود بر لیلای عزیز تو رو خدا رنگ نوشته هات را جوری بزار که با توجه به پس زمینه مشگی راحت خونده بشه . همین
من دیگه نظری ندارم . مواظب خودت باش

شوالیه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ http://shovaliye65.blogfa.com

وقتی ازت چیزی میخونم که با انرژی مثبتت نوشتی ناخودآگاه اینجوری میشم

دلتنگیم قشنگه نباشه که همه چی بهم میریزه

این ماه خیلی پست داشتی افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد