گذشته ها

خیلی در گیر گذشته ها شده ام،اما چی کار کنم هرچه سعی می کنم نمیشه خیلی چیزها رو فراموش کنم اینقدر که شب وروز ذهنم و مشغول می کنه و هی باید برای آرامش خودم گذشته ها را  باز سازی کنم گذشته هایی که دیگه بر نمی گردد.  

 بعضی اوقات وقتی به خودم میام می بینم که روزها ،ماهها ،حتی سالهااست که در گیر واقعه ای شدم که ارزش اندیشیدن نداره، اما چه کار می تونم بکنم. 

بعضی وقایع ار ذهنم می ره اما نه با تلاش من، بلکه به صورت طبیعی با گذر زمان یعنی با قانون فراموشی در آفرینش . 

نظرات 2 + ارسال نظر
Alan چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

Green The Color Of Nature

شوالیه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ http://shovaliye65.blogfa.com

بعضی اوقات وقتی به خودم میام می بینم که روزها ،ماهها ،حتی سالهااست که در گیر واقعه ای شدم که ارزش اندیشیدن نداره، اما چه کار می تونم بکنم...


ادم میمونه به این جمله ها چی بگه...
بگم بسیار زیبا ؟
بگم چه قشنگ ؟
بگم چه جالب...


من میگم چه آشنا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد