نماز و شیطان

پریشب خواب های عجیبی دیدم

 پریشب خواب دیدم که  تو یه کوچه هستم  که دو طرفش آدم ها ایستاده  اند ،  من یه چادر سفید (فکر می کنم) سرم کرده بودم و داشتم یه چیز های می خوندم شبیه دعا ، چون دیدم همه یه جوری داشتند تعجب می کردند که چرا من .... دارم این کارو می کنم .

 فکر می کنم اسامی ائمه بود.  البته یه حالت معنوی هم داشت.

 دیشب

 خوابی دیدم که زیاد نمی تونم اینجا بنویسم.

اما ..

.احساس می کنم کنار کسی بودم که شبیه شیطان بود. انگار یه کار نادرست که شاید یه گناه بود انجام داده بودم که  نمی خواستم کسی بدونه ولی اون می گفت: من ازت  فیلم گرفتم داشتم  فکر می کردم که اثر اون کار رو از بین ببرم ولی اون با یه تیغ داشت دستمو میبرید تا نتونم فیلم رو نابود کنم.  نمی دونم چرا تو خواب  قربون صدقش می رفتم ولی انگار  شیطان محلمم نمی ذاشت .

امیدوارم دیگه هیچ وقت تو بیداری هم محلم نذاره.   

  خواب معنوی

داشتم نماز می خوندم اما  عده ای  بهم می گفتند که قضا شده........... فقط اینا به ذهنم مونده بقیش یادم رفته .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد