هلو،سیب ،شلیل

دیشب خواب های زیادی دیدم اما یکی از این خواب ها برام جالب بود، خواب دیدیم که یه جایی هستم  که پر از میوه است. میوه ها ی خوشگل و رسیده،  البته این میوه ها فقط شامل  شلشل، سیب قرمز و هلو در اندازه های مختلف می شد. همه در حال برداشتن و انتخاب کردن بودند  اما من با تردید میوه ها را زیرو رو می کردم، بعد هم  در حالی که می گفتم من سیب زیاد دوست ندارم یه سیب قرمز متوسط و یه هلو برداشتم و بعد هم  دو شلیل کوچک برداشتم یه دونه خوردم و یه دونه هم تو دستم نگه داشتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شوالیه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ http://shovaliye65.blogfa.com

!!!

pari دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ق.ظ

دیشب خوابی دیدم،خواب دیرم که در جایی هستم که درختان شلیل و گردو و پرتقال دارد خانومی آنجا بود که از من خواست میوه هارا بچینم شلیل ها رسیده بودند و من آنها را چیدم بعد آن زن از من خواست گردو ها و پرتقال هارا هم بچینم انا من به او گفتم گردو ها نرسیده اند و پرتقال ها کال هستند چون سبز بودند اما آن زن با عصبانیت به من دستور داد که آن ها را بچینم اما قبل از چیدن از خواب بیدار شدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد