سوسک و مارمولک

 سوسک و مارمولک

 چند وقتی است که  دائم توی خواب،  سوسک می بینم . چند شب قبل خواب دیدم که یه سوسک تو آستینم رفته و من داشتم آستینم را تکان می دادم تا سوسکه بیفته .

 یه شب دیگه هم خواب دیدم که یه مارمولک خیلی بزرگ شاید هزار برابر از مارمولک های واقعی بزرگ تر، بالاتر از در خروجی روی دیوار بود و من داشتم فکر می کردم چطوری از در خارج شم.

       

-             این هم خوابی که خواهرم دیده : توی خواب می بینه که داره از یه کوه بلند  بالا می ره و پاشو روی چیزی گذاشه که می لرزه  . ولی به دفه داداشم می آد و زیر پاشو محکم می کنه تا بره بالا.

نظرات 2 + ارسال نظر
admin پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

شوالیه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ http://shovaliye65.blogfa.com

من تو خوابم اگه سوسک ببینم سرش دادو بیداد میکنم چه برسه بیداری...

نمیترسم اصلانم چندشم میشه خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد